18 Ekim 2013 Cuma

Nurgül Evleniyor!

Severek ve büyük ilgi ile izlenen ''Kaçak'' dizisinde  Nurgül'ü canlandıran Özlem Yılmaz ile görüşüldüğünde, canlandırdığı karakterin aksine cıvıl cıvıl tatlı bir insan ile karşılaşıyoruz. Dizideki rolünden dolayı çok memnuniyet duyduğunu dile getiren Yılmaz, daha başından beri oluşturduğu kadrosu ve hikayesi ile tutulacak bir dizi olacağını anladığını söylüyor. İlk olarak ''Unutulmaz'' dizisi ile tanıdığımız Yılmaz rollerinde ağlamaya alıştığını, bastırdığı duygularını Nurgül ile açığa çıkardığını ifade ediyor. Canlandırdığı rolle ilgili olarak yalana hiç tahammülü olmadığını, oda Nurgül'ün yerinde olsaydı daha büyük bir tepki vereceğini hatta bu sinirinin zarar verme noktasına kadar gelebileceğini söyleyen Yılmaz; ''Yalanın affı olmaz'' diyor.


Konu özel hayatına gelince hiç çekinmeden sorulara cevap veren Yılmaz iki yıllık bir ilişki olduğunu ve yakın zamanda evleneceklerini büyük bir mutluluk ile söylüyor. Sette çok yorulduğu dile getiren oyuncu son olarak ta: Kaçak izle Setin yoğunluğuna bir de düğün hazırlıklarının telaşı eklendi. Nişanlım doktora yaptığı için teziyle ilgileniyor. O yüzden çok fazla evle ilgili işlere karışmıyorum. Evin her şeyiyle ben uğraşıyorum. Set bitiyor koşa koşa eve gidiyorum. Boyacı, halıcı geldi, temizlik yapalım derken gün bitiyor. Yapmamız gereken o kadar çok şey var ki, hazırlıklar nasıl bitecek biliyorum. Ama bunlar tatlı telaşlar. Balayına da çıkamayacağız. Bir kaç gün izin alıp dinleneceğiz'' diyerek sözlerine ekliyor. Ayrıca dizimiz veya oyuncularımız hakkında yorumlarınızı ve görüşlerinizi fan sitemize bekliyoruz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder