7 Aralık 2013 Cumartesi

Dadaylı'nın Çiğdem İle Hikayesi

Sizlerin de bildiği gibi Dadaylı'nın bir zamanlar sevdiği kadın kapısına gelmiş ve yardım istemiştir. Dadaylı pek oralı olmasa da Serhat içeriye buyur etmiş ve derdini anlatmasını istemiştir. Bici Nihat'ın adamları Çiğdem'in borçla açtığı dükkanına haraç kesmişlerdir. Çiğdem borcunu ödeyeceğini söylese de ödemesi imkansızdır. Gidecek başka hiç kimsesi ve yeri yoktur. Borçlarını ödemeden kafeyi kapatması ise imkansızdır. Serhat ile Nazmi ile aralarında ne olduğunu anlamasa da Çiğdem'e yardım edeceklerine söz verirler. Çiğdem gözlerini Dadaylı'dan hiç ayırmasa da aralarında bir kırgınlık olduğu kesindir. Serhat ve ekibi Çiğdem'in kafesine gelir, haraç kesmeye gelen adamları gerisin geri yollarlar. Ancak Bici Nihat'ın Çiğdem'in peşini bırakmaya hiç niyeti yoktur. Çiğdem'i onu almaya giden adamlardan kurtarır Serhat ve ekibi. Dadaylı'nın evine dönerler hep birlikte. Çiğdem'e kalacak bir oda verilir. O sırada Serhat ve Nazmi ısrarla Dadaylı'dan aralarındaki hikayeyi anlatması isterler. Dadaylı dökülür. İçindeki yaraları bir bir deşer. Sizlerin de anladığı gibi Dadaylı Çiğdem'e aşık olmuş, ellerinde çiçekler ailesinin kapısına gitmiş ve babasından Çiğdem'i istemiştir. Baba öfkelidir. Deli olarak tanımladığı Tayyar'ı evden kovmaktan beter eder.


''Ben deliye kız vermem'' der. Tayyar, Güneydoğu'dan askerlikten yeni gelmiştir. Delirmiş gibi davranması normaldir. Dadaylı dayanamaz, başlar konuşmaya, ettiği şu sözler ile  tüm seyircisini etkiler. ''Ben deli değilim efendim. Siz her gece yatağınızda rahat rahat yatın, sabahları kalkın işinize gidebilin diye, ben yıllar yılı uyumadım. Sırtımda 60 kilo yükle, Güneydoğunun her bir yanını karış karış gezdim. Kutsal bildiğim, anam babam bildiğim toprakları koruyabilmek için vurdum, vuruldum. Evet vazifem biraz kafamı bozdu! Ama buda sizi rahatsız etti ise özür dilerim. Ben kızınızı adam gibi sevdim, adam gibi istedim. Sizde kızınıza ve kendinize yakışır aklı başında bir damat bulursunuz'' der ve çeker gider. Çiğdem babasından çok korkmaktadır. Dadaylı'ya geri dönmez. Ancak tüm bunları arkadaşlarına anlatırken kapı ardından duyar ve üzülür. Bakalım ilerleyen bölümlerde daha neler olacak. ''Kaçak dizisi''ni izlemeye devam ediniz.
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder