21 Eylül 2013 Cumartesi

Kaçak Dizisi Yayın Günü Değişti!

Merakla beklediğimiz ve bu pazar günü yayınlanacak diye bildiğimiz ''Kaçak'' dizisi pazar günü değiş ''24 Eylül Salı'' akşamı ATV ekranlarında izleyiciler ile buluşacaktır. Bu konu hakkında sizler ile paylaşmak istediğim düşüncelerimi söylemek istiyorum. Açıkçası pazar günü olması benim şahsen içime sinmemişti. Böylesine güzel bir dizi ancak hafta içi bir gün olur diye düşünmüştük. Hatta bugün bir arkadaşım ile konuşurken Kaçak dizisi pazar günü yayınlanacak dedim ama pazar günü hiç olmamış demiştim. Salı gününe yakışırdı bizim dizimiz diye söylemiştim, bunun üzerine bugün aldığımız bir habere göre dizimiz Salı günleri yayınlanacağını öğrendim ve bu duruma inanın çok sevindim. Allahtan başka bir şey isteseymişim olacakmış, neyse dizimizin günü çok iyi oldu ve bundan sonra salı akşamları ATV ekranları başına Kaçak dizisi keyfi yaşamaya hazır olun diyoruz. Ayrıca bizlerden fan sitemizden habersiz kalmayın diyoruz. En ufak detayları, haberleri, fragmanları sizler ile buradan paylaşacağız. Kulağınız bizde olsun diyoruz ve dizimizin yeni yayın günü tüm izleyicilerimize hayırlı olsun diyoruz...

Kaçak 1.Bölüm 24 Eylül Salı Saat 20:00'da ATV Ekranlarında!


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder