13 Eylül 2013 Cuma

Kaçak 3.Tanıtım Fragmanı

Büyük bir ilgi ile takip edilen ve izleyicilerini sabırsızlandıran ''Kaçak izle'' dizisi yakında yayınlanacak ilk bölümü ile büyük bir patlama yapacağını ve dizimizin 3.tanıtım fragmanında da izlediğimiz gibi bol aksiyon sahnelerinin olduğu harika bir dizi bizleri bekliyor. Özellikle dizinin ana karakteri Gürkan Uygun bir önceki dizisine göre bu dizide daha çok dikkatleri üzerine çekecek ve bu dizide kendisini farklı kılacak bir özelliği olduğunu tüm izleyenlerine ispatlayacaktır. Ayrıca dizimizi yakından takip eden izleyici kitlemize fan sitemizden dizimiz hakkında tüm detayları fazlası ile paylaştığımızı ve elimize geçen en ufak detayı bile fan sitemiz üzerinden sizlere duyurmak için ummalı bir çalışma gerçekleştirdiğimizi bilmenizi isteriz. Buna karşılık sizlerden istediğimiz tek şey fan sitemizi takip ederek dizimiz hakkında gelişmeleri takip etmek ve dizimiz ile ilgili tüm yorumlarınızı ve görüşlerinizi fan sitemiz üzerinden paylaşmanızdır.

Bu arada ''Kaçak'' dizisi başlayacağı ilk gün çok büyük reyting kıracağına ve totalde zirveye yerleşeceğini tahmin ediyoruz. Tanıtım fragmanlarında izlediğimiz kadarı ile çok büyük bir izleyici kitlesine sahip olacak olan Kaçak dizisi izleyicilerinin beklentilerini boşa çıkarmayacak bir dizi olacaktır. Bu arada sizleri dizimizin yayınlanan 3.tanıtım fragmanı ile baş başa bırakıyoruz. Herkese iyi seyirler dileriz...

Kaçak 3.Tanıtım Fragmanı


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder