7 Aralık 2013 Cumartesi

Kaçak 9.Bölüm (03 Aralık Salı)

Dizimiz ''Kaçak'' yeni bölümünde yine izleyicilerine unutulmaz anlar yaşatacak ve izleyenlerini bir o kadar daha çok kendisine bağlayacaktır. Dizimizde yaşanan gelişmelere ve yaşanacak olan gelişmelere dilerseniz bir göz atalım. Öncelikle dizimizin ana karakterini oluşturan Serhat'ın Ertan'dan büyük bir ders alacağı kesin gözü ile bakılmaktadır. Ayrıca Ertan'ın Nurgül'e iyiden iyiye sahip çıkması Serhat'ı delirtir. Bu sırada Serhat'ın Ertan'ı öldürme planları bir yanda işler. Serhat bir yandan da ekibi ile cephe aldıkları düşmanlarına karşı bir takım düşüncelerini arkadaşlarına bildirir. Ayrıca dizimizin bu bölümü yine heyecan dolu ve nefesleri kesen bir bölüm olacaktır. Bu arada ''Kaçak izle'' dizisi sosyal medyada büyük ses getirdiğini ve her fırsatta izleyicilerimizin dizimiz hakkında veya oyuncularımız hakkında bilgi paylaşımları yapmaktadır. Bu yapılan paylaşımlar dizimizin çok izleyici sayısının olduğunu ve başarılı sürdüğünü gösterir. Bizler de bu durumdan dolayı açıkçası mutluyuz. Ayrıca fan sitemize de yorum paylaşımlarınızı yapabilir ve bizlere dizimizin ilk bölümünden son bölüme kadar olan düşüncelerinizi yazabilirsiniz.

Bu arada dizimizde çok ses getiren ''Mustafa Avkıran'' ile ilgili detaylı bilgileri size buradan vermek istiyoruz. 1963 yılında Gaziantep'te dünyaya gelen Mustafa Avkıran, 1983'te ise Mimar Sinan Üniversitesi'nden mezun olmuştur. 1993-95 yılları Ankara Devlet Tiyatrosunda müdürlük yapan oyuncunun rol aldığını bazı dizi ve filmleri sıralayacak olursak; Av mevsimi, Mutluluk, Beni Bekledinse, Hayatının Tek Yolculuğu, Kayıkçı, İstanbul Kanatlarımın Altında, Sokaktaki Adam, Ateşten Günler, Yalnızlar, Kurşun Kalem, Kınalı Kar, Ezo Gelin, Yaprak Dökümü, Kuzey Güney, Ayaşlı ve Kiracılar, Köstebek, Karakol gibi... Şu günlerde ise ''Kaçak dizisi''nde bir mafya babasını canlandıran oyuncunun başarısını görmemek imkansız. İsmet Ali karakterine can veren Avkıran, kendi dünyalarının en tepesindeki mafya adamıdır. Adaleti, gücü simgeleyen Topçuoğlu ailesinin yaşam sebebidir itibarları. Oyuncular canlandırdıkları karakterleri ben mafya olsam nasıl davranırdım gibi, yada gözlem yolu ile oynarlar. Avkıran ise mutlaka gözlem yaptığını ancak 'ben mafya olsaydım nasıl bir adam olurdum' gibi de düşünerek oynamaktadır. Oyunculuğun zaten böyle bir şey olduğunu ifade eden oyuncu, ''aslında bu tavuk- yumurta hikayesidir'' diyor. Daha çok tiyatro adamı olan Avkıran, televizyon ve tiyatro ayırımını şöyle yapıyor; ''İşin doğası öyle başladı. 1995'te 5. Sokak tiyatrosunu kurduğumuzda benim yaptığım diziler finanse etti. Ama televizyon para için yaptığım bir şey değil. Oyunculuğun sahaları var; tiyatro sahnesi, sinema, televizyon. Tabi televizyon büyük bir endüstriye ait olduğu için oradan gelen paranın dünyada karşılığı yok. Siz bu parayı ev, araba almak için kullanabilirsiniz. Ben tiyatro yapmak için kullanıyorum. Tiyatromdan yetişen yüzlerce oyuncu, dansçı, müzisyen var. Böyle bir misyonum oldu benim. Dizilerde buna kolaylık sağladıysa dizilere teşekkür ediyorum.'' Sizlerin de Avkıran'ın sözlerinden anlayacağınız gibi Tiyatro ve yetişen öğrencileri onun için çok ayrı bir yerde...

Bu arada sizleri daha fazla merakta bırakmadan dizimizin son bölümü ile baş başa bırakalım dilerseniz. Ayrıca dizimizi izledikten hemen sonra fan sitemize yorumlarınızı yazarsanız seviniriz. Herkese şimdiden iyi seyirler dileriz...

Kaçak 9.Bölüm

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder